Dnia 28 listopada br. w Biurze Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Wolsztynie odbyło się szkolenie dla organizacji pozarządowych, liderów lokalnych oraz wolsztyńskich instytucji z zakresu promocji i nowoczesnych narzędzi marketingowych.
Podczas warsztatów skupiono się na znaczeniu nowych form kontaktu z odbiorcami. Omówiono na przykładzie jednej z popularnych marek turystycznych, jakich błędów należy unikać w budowaniu relacji z klientem. Podczas spotkania rozmawiano o marce lokalnej oraz o kompleksowym wolsztyńskim produkcie turystycznym. Przeanalizowano dokładnie walory Wolsztyna, jako miasta turystycznego, jego hasło promocyjne oraz w ramach warsztatów poszukiwano kluczowych słów i skojarzeń związanych z lokalną marką. Określono również sylwetkę potencjalnego wolsztyńskiego turysty.
Szkolenie było kolejnym z cyklu kilku spotkań partnerskich.t. „Produkt i marka lokalną szansą na rozwój turystyki w Gminie Wolsztyn”. Efekty wypracowane podczas sześciomiesięcznych zebrań przedstawione zostaną w trakcie styczniowego spotkania, na którym uczestnicy zaprezentują cele oraz wyzwania, z jakimi zmierzyć się musi wolsztyńska turystyka.
Szkolenie zostało zrealizowane przez Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP Leszno w ramach współpracy z Urzędem Miejskim w Wolsztynie.